Poškozená zásilka
Jak postupovat v případě že...
... dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím na telefon +420 736 420 420.
... je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte telefon +420 736 420 420.
... je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat
Jak postupovat při reklamaci zjistíte po přečtení našeho reklamačního řádu.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Hanks s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem)
O průběhu celé reklamace budete informováni emailem.