www.kvalitnifolie.cz

Akční ceny celý rok!

Poškozená zásilka

Jak postupovat v případě že...

... dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)

Kontaktujte nás prosím na telefon +420 736 420 420.

... je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte telefon +420 736 420 420.

... je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat

Jak postupovat při reklamaci zjistíte po přečtení našeho reklamačního řádu.

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Hanks s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem)

O průběhu celé reklamace budete informováni emailem.